Sunday, June 1, 2008

zeiss-plaszt

nemrég ráakadtam a legelső gépre, amit magamnak vettem. valamikor kisiskolás koromban valahol németországban valami pionírtáborban, valamikor a 80as években.
az akkori képek már nincsenek meg, ezért most hogy a előkerült, húztam bele filmet hogy kipróbáljam milyen is ez a műanyag csoda. mint kiderült, nem más mint a Zeiss cég gyártotta valamikor. valami szörnyű holga-efektet vártam, de a képek sokkal jobbak lettek (igaz hogy műanyag, de zeiss).
Beriette SL 100 N névre halgat, háromféle idő (piktogrammal jelölt napos és borús idő, valamint B idő!) és kioldózsinór menet is van.
így néz ki. nevetni fogsz...

2 comments:

Edmár Béla said...

hangulatosak. tetszik a keret. :)
én nem nevettem, csak egy kellemes mosoly ült ki az arcomra.(a valódi szappantartó) valami miatt elfogult vagyok a hasonló masinákkal szemben. és, ha működnek akkor, hol a hiba?

és a holga efektusa nem szörnyű. jó? :)

ferencke said...

gondoltam, hogy neked tetszeni fog a keret. meg a plaszt lencse...
a szörnyűt meg jó értelemben írtam. nekem is tetszik a holga.
bár egy ilyen lencse mögé azért kell a 6x6-os méret, a leképzése miatt. akkor mutatja meg igazán, hogy mi a lényege.