Thursday, April 3, 2008

6x6

a minap előhalásztam rég nem látott PENTACONsix-emet, kedvem szottyant kicsit experimentálni vele. tettem is az elejére egy pinhole-t, de a képek nem hozták a várt eredményt.
viszont a fotózás öröme ezzel a böhöm géppel meg a bazi fényerős obikkal annyira megragadott, hogy most jön majd pár 6x6-os sorozat (hentereg a hőtőben pár tekercs 120-as rollfilm, sőt még egy ezeréves ORWO diát is találtam).
próbaképpen húztam bele egy tekercs 36-os negatívot (a perforálásra való fotózás-mániámra ideális), amiről majd jön poszt, ha sikerül beszkenelni.
ráadásként a koleganőmtől kaptam kolcsön egy tökéletes álapotban lévő FLEXARET-S-t, ami ma már szintén külön fogalomnak számítt.
itta két gép:
ez pedig mutatóba, hogy ne csak a levegőbe beszéljek, egy kép a Pentacon-bol, 80-as BIOMETAR objektívval (expirált 800 ASA-s fujicolor superia filmre). a kép nincs sehogy manipulálva. ez a nyers szken, amit a minilab-ban csináltak. -az éllesség és a felbontás bemutatására:

No comments: